Kirjeldus
Kontsentreeritud määrdeomadustega diiselkütuse lisand, mis sisaldab STP WEARGUARD tehnoloogiat ehk määrimisvõime parandajat. Diiselkütuse lisand puhastab kütusesüsteemi kahjulikest setetest, kaitseb korrosiooni eest ja tõstab tsetaanarvu. Toode on sobilik kõikide diiselmootoritega, sealhulgas DI, IDI ja Common Rail, mis töötavad tava- ja biodiislil.
Toote kasutamine:
- Kaitseb mootoriosi kulumise ja korrosiooni eest;
- Taastab mootori võimsust;
- Eemaldab kahjulikud setted;
- Muudab käivitamise sujuvamaks;
- Vähendab kütusekulu ja heitgaaside hulka.
- Toode lisada kuni 60-le liitrile diiselkütusele iga 6400 km järel. Uute autode puhul kasutada peale 6000 km läbimist!
- Parima tulemuse saavutamiseks kasutada iga 6400. Vahepealsel ajal kasutada regulaarselt diiselkütuse lisandit, pihusti puhastajat diiselmootorile või kogu toitesüsteemi puhastajat diiselmootorile.
Kas STP kütuselisandid on sobilikud ka biokütusega?
Jah, kõik STP kütuselisandid, nii bensiini- kui ka diiselmootorile on sobilikud ka biokütusega.
Kas STP lisandi kasutamine on ikka autole ohutu?
Jah, on küll. STP tooteid testitakse järjepidevalt eesmärgiga, et need oleksid kokkusobivad ja kasutatavad kõikides autodes. STP lisandid ei sisalda söövitavaid kemikaale (näiteks alkohole) ning on seetõttu ohutud kõigile mootoritele.
Parima tulemuse saavutamiseks tuleb järgida tootel välja toodud kasutusjuhendit.
Kas STP tooteid võib kasutada ka uutes autodes?
Jah, võib küll. STP tooteid võib kasutada igas vanuses autodes. Parima tulemuse saavutamiseks tuleb järgida tootel välja toodud kasutusjuhendit.
Kas võib kasutada rohkem lisandit, kui on ettenähtud?
Ei ole soovitatav. Toode on välja töötatud nii, et kõige suurem efekt saavutatakse siis, kui toodet lisatakse ettenähtud koguses (mis on välja toodud kasutusjuhendis).
Kas STP lisandid on efektiivsed ka Eesti külmadel talvedel?
Jah, on küll. Kui probleemid esinevad auto käivitamisel miinuskraadides, siis soovitame kasutada STP sarja kuuluvat külmakindlat bensiinilisandit või külmakindlat diiselkütuse lisandit, mis ennetavad kütuse hangumist ja eemaldavad kütusesüsteemist vee.
Miks kasutada STP bensiini- või diiselkütuse lisandit?
STP bensiini- ja diiselkütuse lisandit võib nimetada ennetavateks lisanditeks, kuna need on välja töötatud hoidmaks ära kahjulike setete teket kütusesüsteemis (sealhulgas pihustites ja karburaatoris).
Kui on vajalik eemaldada kütusesüsteemi juba sinna kogunenud kahjulikud setted, siis tuleb kasutada kas STP pihusti puhastajat bensiinimootorile, pihusti puhastajat diiselmootorile, kogu toitesüsteemi puhastajat bensiinimootorile või kogu toitesüsteemi puhastajat diiselmootorile. Peale kontsentreeritumate lisandite kasutamist on kütusesüsteemi võimalik puhtana hoida kasutades regulaarselt STP bensiini- või diiselkütuse lisandit.
Miks kasutada STP pihusti puhastajat bensiini- või diiselmootorile?
STP pihustite puhastajat bensiini- ja diiselmootorile võib nimetada puhastavateks lisanditeks, kuna need puhastavad kütusesüsteemi (sealhulgas pihustid, sisselaskeklapid ja karburaatori) juba sinna kogunenud kahjulikest setetest.
Eemaldades kahjulikud setted kütusesüsteemist pareneb mootori tööefektiivsus ning väheneb kütusekulu ja heitgaaside hulk.
Peale STP pihusti puhastaja kasutamist on kütusesüsteemi võimalik puhtana hoida kasutades regulaarselt STP bensiinilisandit või diiselkütuse lisandit.
Miks kasutada STP kogu toitesüsteemi puhastajat bensiini- või diiselmootorile?
STP kogu toitesüsteemi puhastaja on kõige kontsentreeritumad lisandid STP tootesarjas. Lisaks kütusesüsteemile puhastab toode ära ka põlemiskambrid.
STP kogu toitesüsteemi puhastajat võiks kasutada kaks korda aastas (näiteks kevadel ja sügisel) vahetult enne pikemaid sõite. Eemaldades kahjulikud setted kütusesüsteemist pareneb mootori tööefektiivsus, väheneb kütusekulu ja heitgaaside hulk ning vähenevad probleemid auto külmkäivitamisel.
Peale STP kogu toitesüsteemi puhastaja kasutamist on kütusesüsteemi võimalik puhtana hoida kasutades regulaarselt STP bensiinilisandit või diiselkütuse lisandit.
Miks kasutada STP tahma- ehk kübemefiltri puhastajat?
Tahma- ehk kübemefiltri regenereerimisprotsess ehk tühjaks põletamine tahma- ja teistest kahjulikest osakestest toimub väga kõrgetel temperatuuridel (500-6000C juures). Kui seda protsessi lõpule ei viida, siis filter ummistub. Sageli jääb regenereerimisprotsess poolikuks siis, kui enamik sõite autoga tehakse linnas.
STP kübemefiltri puhastaja võimaldab tahmaosakeste põletamist kübemefiltrist ka madalamatel temperatuuridel ja linnasõidul.
